Kvalitet genom specialisering

Välkomna till GHP Kirurgkliniken Stockholm. Vi bedriver endast planerad sjukvård. För att minimera smittspridning ber vi att anhöriga inte följer med in på mottagningen. I de fall du har infektionssymtom såsom feber ber vi dig att boka om ditt besök eftersom vi inte vill sprida smitta på kliniken och inte heller kommer kunna behandla dig.

Läs mer här.

För vårdgivare och Beställare

Inför remittering

Vi jobbar på uppdrag av Region Stockholm, försäkringsbolag, andra regioner och landsting samt för privatbetalande patienter.

I vårt uppdrag för Region Stockholm tar vi emot remisser för kirurgisk öppenvård och dagkirurgi i journalsystemet Take Care (GHP Kirurgkliniken Sthlm). Har ni inte Take Care ska ni skicka remiss i pappersformat till GHP Kirugkliniken Stockholm, Box 5605, 114 86 Stockholm

När vi bedömt remissen från er så skickar vi ut en webbokningsbiljett till patientens registrerade mobiltelefonnummer. Med Mobilt BankID loggar patienten in i vårt system och kan boka en tid. En viktig framgångsfaktor i detta är att vi har korrekta kontaktuppgifter som mobiltelefonnummer och att din patient har Mobilt BankID. De patienter som inte har Mobilt BankID kallas per brev.

Vi är också anslutna till NPÖ och inom kort till Journal på nätet så patienten kan ta del av sin journal via 1177.se


 

Försäkringsbolagen kontaktar våra sköterskor via Boka doktorn alternativt per telefon 08-406 28 53
De försäkringsbolag som är anslutna till magtarm konceptet kontakar vår GI koordinator

Att bli bäst på det man gör

Vi mäter ständigt kvaliteten i det vi gör. Detta skall genomsyra hela GHP:s verksamhet. Därför deltar vi i alla nationella kvalitetsregister som finns tillgängliga och är relevanta för bolagets verksamheter och vi stödjer aktivt en utveckling av öppna kvalitetsregister.

Vi använder cookies för att ge dig bästa möjliga kundupplevelse. Om du fortsätter innebär det att du accepterar att cookies används.